درباره سایت

محسن یزدانی مؤسس و مدیر عامل مجموعه باشگاه های زنجیره ای هیربد
اولین دارنده مدال طلای جهان و عنوان پیشرفته ترین بدنساز سال 1999 جهان (IFBB) و اولین ایرانی عضو فدراسیون حرفه ای های پرورش اندام جهان (IFBB PRO)
فارغ التحصیل DBA , EMBA سخنران در حوزه موفقیت و انگیزش

بایگانی

نویسندگان

پیوندها

تصاویر برگزیده

آمار بازدید

  • بازدید کل:

  • بازدید امروز:

  • بازدید دیروز:

  • بازدید ماه قبل:

  • بازدید این ماه:

  • تعداد مطالب:

  • نویسندگان:

سیستم دایره ای نقاط ضعف و قوت بسیار عالی برای مدیران ارشد و افراد با مشاغل پر استرس

سیستم دایره ای نقاط  ضعف و قوت

سیستم  دایره ای معمولا برای افراد مبتدی ، ورزشکاران  حرفه ای در حال استراحت ، مدیرانی که با کمبود زمان مواجه اند قابل اجرا است . از ویژگی ها ی این سیستم میتوان به این اشاره نمود که در یک روز کلیه عضلات تحت فشار قرار گرفته  وبین   دو یا سه بار در هفته  قابل  اجراست .  در چربی سوزی مناسب در زمان استراحت برای ورزشکار حرفه ای  عضلات  را به صورت استنبای و نیمه آماده نگه داشته  تا  ورزشکار حرفه ای در هر  زمانی  که نیاز به تمرینات  سخت  داشته باشد فاصله   بازگشت آنان به  تمرینات حرفه ای را کوتاه نموده  وهمیشه از ورزشکار از آمادگی  نسبی برخودار بوده  ضمن این که  پس از یک دوره از تمرینات  سخت و فشرده  استفاده  از سیستم دایره  ای باعث  رفع استرس از تمامی  عضلات و در صورتی که از حرکتهای  تک مفصله  در این  سیستم استفاده  شود برای  رفع آسیب دیدگی  مناسب خواهد  بود همچنین برای  مدیران به دلیل کمبود  وقت  ونیاز شدید به  تحرک برای  کاهش استرس  و کاهش  کورتیزول  از غده  فوق کلیوی که  موجبات تغییر در ضربان قلب ، فشار  خون   مفید خواهد بود وهمچنین این استرس اثرات  منفی  خود را در دراز مدت  برروی اعضا و جوارح  داخلی شخص خواهد گذاشت تنها  می توان  با تمرینات  منظم  ورزشی  در طی   هفته  بر  استرس  و کورتیزول ترشح  شده کنترل  بیشتری داشت تا مدیران  در تصمیم  گیری ها  خود با   خونسردی و آرامش  فعالیت های   خود ادامه  دهند درادامه  دو  نوع  برنامه  تمرینی  دایره ای که شامل  سیستم دایره ای  ساده  (تک مفصله )  که برای افراد  مبتدی وآسیب دیده عالی  است به شرح زیر می باشد  .

توضیح                                                          افراد  لاغر                           متوسط                                     چاق

جلو پا  دستگاه                                                     8*3                         12*3                                        15*3

پا پشت   دستگاه                                                   "                                 "                                                "

پروانه    دستگاه                                                     "                              "                                                "

زیر بغل  اچ بار                                                      "                             "                                               "

سرشانه با دستگاه نشسته                                   "                             "                                              "

جلو بازو سیم کش  دستگاه                                 "                            "                                              "

پشت بازو  سیم کش دستگاه                               "                            "                                              "

ساق   نشسته دستگاه                                            "                             "                                             "

دمبل ساعد    تک                                                  "                             "                                             "

شکم کرانچ                                                            "                            "                                           "

سیستم دایره ای برای افراد در ماه های   دوم وسوم به بعد وهمچنین فواصل استراحت  ورزشکاران حرفه ای

 

توضیح                                                          افراد  لاغر                             متوسط                     چاق

اسکوات                                                              8*3                          12*3                         15*3

پا پشت   هالتر                                                       "                                    "                                   "

پرس پا هالتر                                                          "                                 "                                    "

زیر بغل دمبل                                                         "                       "                                    "

ریز بغل دمبل تک خم + قایقی                             "                                "                                     "

سرشانه  با دمبل پرس + کول  با هالتر                "                                  "                                    "

جلو بازو هالتر                                                        "                                   "                          "

پشت بازو هالتر پرس + پشت بازو سیم کش     "                                    "                          "

ساق                                                                          "                                    "                                       "

ساعد                                                     "                 "                                                             "

شکم                                                                       "   "                                                           "

 

نظرات

ارسال نظر

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic