درباره سایت

محسن یزدانی مؤسس و مدیر عامل مجموعه باشگاه های زنجیره ای هیربد
اولین دارنده مدال طلای جهان و عنوان پیشرفته ترین بدنساز سال 1999 جهان (IFBB) و اولین ایرانی عضو فدراسیون حرفه ای های پرورش اندام جهان (IFBB PRO)
فارغ التحصیل DBA , EMBA سخنران در حوزه موفقیت و انگیزش

بایگانی

نویسندگان

پیوندها

تصاویر برگزیده

آمار بازدید

  • بازدید کل:

  • بازدید امروز:

  • بازدید دیروز:

  • بازدید ماه قبل:

  • بازدید این ماه:

  • تعداد مطالب:

  • نویسندگان:

تمرینات سرد کردن بدن در ۵ دقیقه

ورزشی

تمرینات سرد کردن بدن نیز به اندازه تمرینات گرم کردن، اهمیت فراوانی دارد؛ هنگامی که ورزش می‌کنید، سطح آدرنالین خون افزایش می‌یابد و برای پایین آوردن آن لازم است فعالیت های ویژه ای را انجام دهید.

زمانی که ورزش را شروع می کنیم، میزان فعالیت بدن (به خصوص در قلب) بالا می‌رود و قلب، خون بیشتری را به داخل و خارج عضلات پمپ می‌کند؛ ولی وقتی که فعالیت متوقف می‌ شود این امکان وجود دارد که در عضلات، تجمع خون همراه با تجمع اسید لاکتیک (ماده‌ ای زائد در خون) رخ دهد و موجب سرگیجه و حتی غش شود؛ اما خوشبختانه می ‌توان با تمرینات سرد کردن بدن، از آن اجتناب نمود.

نکته: کسانی که بعد از انجام ورزش، تمرینات شل کردن عضلات را انجام نمی‌دهند، با مشکلاتی مثل درد عضلانی روبه رو شوند؛ یعنی آن گروه از عضلاتی که روی آنها ورزش انجام شده و بعد از آن به‌طور مناسب سرد نشده‌ اند، به درد دچار خواهند شد.

نظرات

ارسال نظر

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic