درباره سایت

محسن یزدانی مؤسس و مدیر عامل مجموعه باشگاه های زنجیره ای هیربد
اولین دارنده مدال طلای جهان و عنوان پیشرفته ترین بدنساز سال 1999 جهان (IFBB) و اولین ایرانی عضو فدراسیون حرفه ای های پرورش اندام جهان (IFBB PRO)
فارغ التحصیل DBA , EMBA سخنران در حوزه موفقیت و انگیزش

بایگانی

نویسندگان

پیوندها

تصاویر برگزیده

آمار بازدید

  • بازدید کل:

  • بازدید امروز:

  • بازدید دیروز:

  • بازدید ماه قبل:

  • بازدید این ماه:

  • تعداد مطالب:

  • نویسندگان:

مدیریتی

مدیریتی

مأموریت کلی سازمان را به مأموریت تیم ها تبدیل کنید


بعنوات مدیر باید به طور کامل چشم انداز، اهداف و استراتژی های کسب و کار سازمان خود را بفهمید و از چگونگی ارتباط مأموریت گروه های کاری تان با چشم انداز و استراتژی کلی سازمان آگاه باشید. البته ارتباط این دو با هم یکی از وظایف مهم شماست.
 شما باید بتوانید مفاهیم گسترده، عظیم و دور از دسترس را به اهداف و اقدامات عینی و ملموس تبدیل نمایند.

✅ پیشنهادهای زیر میتوانند در این زمینه به شما کمک کنند

1⃣ زمانی را به منظور بحث و بررسی درباره ی اهداف، چشم انداز و استراتژی سازمان، به اعضای گروهتان اختصاص دهید. و اطمینان یابید که اعضای گروهتان به خوبی به این موارد آگاهاند.

2⃣ فرایندهای حیاتی مرتبط با موفقیت سازمان را به خوبی و با دقت شناسایی و درک کنید. سپس نقش گروهتان را در بهبود آنها بررسی نمایید ( خیلی مهم )

3⃣ هر زمان که درباره ی گروهتان سخن می گویید، مداوم اهداف و نقش ها را با اهداف سازمانی مرتبط سازید. هر چه شفاف تر و واضح تر درباره ی نقش گروهتان در دستیابی به اهداف سخن بگویید، نتایج دقیق تر و مفیدتری میتوانید بگیرید

3⃣ بررسی کنید و ببینید سازمان از گروه های زیر مجموعه شما چه انتظاراتی دارد. از نتایج ارزیابی های تیم تان توسط سازمان با خبر شوید. این ها اطلاعات اصلی و اساسی مورد نیاز شما برای تنظیم جهت گیری گروهتان محسوب می گردند

5⃣ به دنبال اشتراکات بین گروهتان و سایر گروهها باشید. ممکن است حوزه هایی وجود داشته باشد که در آنها تلاش ها و اقدامات ترکیبی شما بهتر در خدمت سازمان قرار گیرد. ابتکار عمل را در دست بگیرید و برای جستجوی این گزینه ها با همتایان و همکارانتان در سایر گروهها وارد بحث و مباحثه شوید.

❇️نکته مهم
این موضوع یکی از اقدامات حیاتی شما در قبال ارتباط سازمان با گروه تان است. لذا اگر به خوبی از فرایند و منطق این اهداف و چشم اندازها آو ارتباطات آنها گاه نیستید و نمی توانید به تمایز استراتژیکی آنها پی ببرید، از فردی متخصص دعوت کنید تا به شما کمک کند.

نظرات

ارسال نظر

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic